REGULAMIN SZKOLEŃ, SKLEPU ORAZ POLITYKA PRYWATNOŚCI Centrum Edukacji Kynologicznej Zuzik
- Regulamin uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez Centrum Edukacji Kynologicznej Zuzik:
- Organizatorem szkolenia jest Centrum Edukacji Kynologicznej Zuzik, ul Przytyk 7/33, 01-962 Warszawa, NIP 1180788957, REGON 142076088, zwana w dalszej części Regulaminu „Organizatorem”.
- Uczestnikiem Szkolenia (dalej: „Uczestnik”) jest osoba, która dokonała zgłoszenia za pośrednictwem strony internetowej www.zuzik.pl lub w inny sposób zgłosiła Organizatorowi chęć udziału w organizowanym przez niego Szkoleniu, zaakceptowała niniejszy Regulamin oraz dokonała należnej opłaty za szkolenie w wyznaczonym przez Organizatora terminie.
- Przez Szkolenie rozumie się wszystkie zajęcia organizowane przez Organizatora, w tym kursy grupowe i indywidualne, treningi, warsztaty oraz konsultacje.
- Szkolenia odbywają się w miejscu oraz terminie ustalonym przez Organizatora.
- Organizator zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, by przeprowadzić Szkolenie zgodnie z opisem Szkolenia, w tym, by zapewnić Uczestnikom materiały szkoleniowe, jeżeli opis danego Szkolenia tak stanowi. Organizator zastrzega sobie jednocześnie prawo do dokonywania modyfikacji programów szkoleń oraz do zmiany osób prowadzących Szkolenie, w każdym czasie.
- Liczba Uczestników Szkolenia grupowego jest ograniczona i ustalana przez Organizatora. O przyjęciu na Szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.
- Termin nadsyłania zgłoszeń uczestnictwa w Szkoleniu upływa najpóźniej na 3 dni przed datą planowanego rozpoczęcia Szkolenia. Rejestracja po tym terminie będzie możliwa w miarę dostępności miejsc.
- Organizatorowi przysługuje prawo do zmiany terminu lub odwołania Szkolenia z przyczyn niezależnych od niego (np. zdarzenie noszące cechy siły wyższej, choroba prowadzącego), o czym poinformuje wszystkich Uczestników z minimum godzinnym wyprzedzeniem.
- Organizatorowi przysługuje prawo do zmiany terminu lub odwołania Szkolenia grupowego, jeśli na dane Szkolenie zgłosi się zbyt mała liczba osób.
- Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest zgłoszenie Organizatorowi zamiaru udziału w Szkoleniu za pośrednictwem strony internetowej www.zuzik.pl. Zgłoszenie na Szkolenie stanowi zawarcie wiążącej umowy w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego i jest równoznaczne z zapoznaniem się przez Uczestnika z treścią niniejszego Regulaminu oraz zaakceptowania przez Uczestnika jego postanowień i zawartych w nim warunków.
- Uczestnik zobowiązany jest do uiszczenia opłaty w wysokości oraz w terminie ustalonym przez Organizatora. Opłata wpłacana jest na konto bankowe Organizatora, którego numer Organizator udostępnia Uczestnikowi. Datą uiszczenia opłaty jest data wpłynięcia należności na konto Organizatora.
- Uczestnikowi przysługuje prawo do rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniuprzed datą jego rozpoczęcia, bez podania przyczyny, co należy zgłosić Organizatorowi w dowolnej formie (mailowo, telefonicznie lub za pośrednictwem portalu Facebook). Za datę rozpoczęcia szkolenia w rozumieniu tego postanowienia Regulaminu uznaje się planowaną datę pierwszych zajęć praktycznych, a w przypadku szkoleń obejmujących wstępne zajęcia teoretyczne w formie nagrania webinaru online, za dzień rozpoczęcia szkolenia uznaje się dzień otrzymania przez uczestnika dostępu do nagrania webinaru. W przypadku rezygnacji złożonej:
- w terminie do 7 dni przed planowaną datą rozpoczęcia Szkolenia Uczestnikowi przysługuje zwrot całości uiszczonej przez niego opłaty za udział w Szkoleniu (jeżeli Szkolenie jest prowadzone w formie zajęć stacjonarnych z dostępem do materiałów online po rezygnacji z udziału w Szkoleniu zostanie potrącona połowa wpłaconej kwoty jako rekompensata za dostęp materiałów online);
- w terminie do 3 dni przed planowaną datą rozpoczęcia Szkolenia Uczestnikowi przysługuje zwrot połowy uiszczonej przez niego opłaty za udział w Szkoleniu (jeżeli Szkolenie jest prowadzone w formie zajęć stacjonarnych z dostępem do materiałów online po rezygnacji z udziału w Szkoleniu zostanie dodatkowo potrącona połowa wpłaconej kwoty jako rekompensata za dostęp materiałów online);
- w terminie późniejszym niż 3 dni przed planowaną datą rozpoczęcia Szkolenia lub po jego rozpoczęciu Uczestnikowi nie przysługuje zwrot uiszczonej opłaty za udział w Szkoleniu;
- dostęp materiałów online jest przyznawany automatycznie co jest jednoznaczne z rozpoczęciem Szkolenia, dlatego w tym wypadku Uczestnikowi nie przysługuje zwrot uiszczonej opłaty za udział w Szkoleniu.
- Datą wpłynięcia rezygnacji jest data otrzymania przez Organizatora stosownego zgłoszenia w dowolnej formie przewidzianej w niniejszym Regulaminie (mailowo, telefonicznie lub za pośrednictwem portalu Facebook).
- Niedokonanie opłaty za Szkolenie w wyznaczonym terminie jest jednoznaczne z rezygnacją Uczestnika z udziału w Szkoleniu oraz stanowi podstawę do skreślenia Uczestnika z listy uczestników Szkolenia.
- Aktualne stawki opłat za Szkolenia podane są na stronie internetowej www.zuzik.pl.
- Uczestnik zobowiązany jest do punktualnego stawienia się na Szkoleniu oraz poinformowania Organizatora o swojej nieobecności z odpowiednim wyprzedzeniem:
- w przypadku Szkolenia grupowego Uczestnik jest zobowiązany do poinformowania Organizatora o swojej nieobecności najpóźniej do godziny 18.00 dnia poprzedzającego zajęcia,
- w przypadku Szkolenia indywidualnego Uczestnik zobowiązany jest do poinformowania Organizatora o konieczności zmiany terminu zajęć najpóźniej do 3 dni przed planowaną datą spotkania.
W przypadku dochowania przez Uczestnika obowiązku informowania o nieobecności, w zakresie określonym powyżej, Uczestnik ma możliwość odrobienia w innym terminie jednych zajęć z kursu grupowego lub zmiany terminu zajęć indywidualnych. Zajęcia te mogą zostać odrobione w ciągu dwóch miesięcy od daty zgłoszonej nieobecności w terminie wskazanym przez Organizatora. Zgłaszając nieobecność z wyprzedzeniem, Uczestnik daje szansę Organizatorowi odpowiednio zaplanować grafik szkoleń oraz poinformować pozostałych Uczestników Szkolenia o ewentualnych zmianach.
16.a W okresie zwalczania epidemii COVID-19, wyjątek od zasady określonej w punkcie 16 powyżej stanowią osoby które są przeziębione, chore lub przebywają na kwarantannie domowej. Osoby te otrzymają możliwość:
- odrobienia 2 zajęć z kursu w innym terminie,
- odrobienia 2 zajęć w formie online i kontynuacji kursu ze swoją grupą nawet po dłuższej nieobecności. Zajęcia online będą trwały 30 minut i będą odpowiadały 1 zajęciom z kursu,
- dołączenia do innej grupy na odpowiednim etapie kursu w ciągu 3 miesięcy od dnia pierwszej nieobecności, jeśli ich nieobecności wydłużą się do 3 zajęć z kursu,
- przedłużenia ważności karnetów open oraz pakietów treningów o dodatkowe 2 tygodnie.
Warunkiem odrobienia zajęć jest zgłoszenie takiej konieczności Organizatorowi najpóźniej do godziny 9.00 w dniu zajęć.
- Nieobecność Uczestnika na Szkoleniu, bez poinformowania o tym Organizatora w terminach określonych w pkt 16 i 16.a powyżej, skutkuje brakiem możliwości odrobienia zajęć.
- Opuszczenie przez Uczestnika 2 kolejnych zajęć, bez wcześniejszego poinformowania o tym Organizatora, skutkuje skreśleniem Uczestnika z listy Uczestników Szkolenia bez możliwości uzyskania przez Uczestnika zwrotu opłaty za szkolenie.
- Istnieje możliwość zmiany terminu Szkolenia z przyczyn losowych, niezależnych od Uczestnika, po wcześniejszym uzgodnieniu tego z Organizatorem.
- Pojedyncze zajęcia w trakcie Szkolenia grupowego oraz indywidualnego trwają 50 minut.
- W czasie trwania Szkolenia Uczestnik zobowiązany jest:
- zadbać o potrzeby fizjologiczne swojego psa,
- posiadać książeczkę zdrowia swojego psa z aktualnymi szczepieniami,
- poinformować Organizatora o ewentualnych chorobach, urazach lub alergiach swojego psa,
- prowadzić swojego psa na smyczy oraz w szelkach lub klasycznej obroży,
- sprzątać po swoim psie,
- zapewnić swojemu psu smakołyki, wodę do picia oraz odpowiednie zabawki,
- sprawować kontrolę nad swoim psem. Za ewentualne szkody wyrządzone przez psa odpowiada właściciel (odpowiedzialność cywilna z tytułu posiadania zwierzęcia zgodnie z art. 431 §1 k.c.),
- przestrzegać podstawowych przepisów z zakresu BHP oraz PPOŻ,
- informować Organizatora o ewentualnych zauważonych zagrożeniach i niebezpieczeństwach,
- przestrzegać poleceń Organizatora,
- aktywnie uczestniczyć w zajęciach.
- W czasie trwania Szkolenia zabrania się:
- prowadzenia psa w kolczatce, obroży zaciskowej lub obroży elektrycznej,
- spuszczania psa ze smyczy. Uczestnik może spuścić psa ze smyczy wyłącznie na własną odpowiedzialność oraz za zgodą Organizatora,
- kontaktowania się z psami innych uczestników bez wcześniejszej zgody lub polecenia Organizatora oraz opiekuna danego psa,
- dopuszczania do kontaktu psów biorących udział w szkoleniu bez wcześniejszej zgody lub polecenia Organizatora,
- używania przemocy werbalnej oraz fizycznej wobec psa biorącego udział w szkoleniu.
- Nieprzestrzeganie wyżej wymienionych punktów może skutkować wykluczeniem Uczestnika z zajęć bez możliwości ich odrobienia lub skreśleniem Uczestnika z listy Uczestników Szkolenia bez możliwości uzyskania prze Uczestnika zwrotu opłaty za Szkolenie.
- W celu zminimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2 oraz zapewnienia bezpieczeństwa Uczestnikom, trenerom oraz innym osobom zaangażowanym w organizację Szkoleń w okresie zwalczania epidemii COVID-19, wprowadzone zostają zasady bezpiecznego uczestnictwa w Szkoleniach, które przygotowano na podstawie wytycznych Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Zasady te obowiązują w okresie trwania na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej stanu epidemii, przy czym Organizator zastrzega sobie możliwość przedłużenia czasu ich obowiązywania.
24.a Szczególne środki ostrożności
- Szkolenia odbywają się w mniejszych grupach (maksymalnie 6 osób), aby zapewnić między Uczestnikami bezpieczną odległość (co najmniej 1,5 m),
- przy wejściu do sali szkoleniowej, w której odbywa się szkolenie dostępny jest płyn do dezynfekcji rąk, z którego Uczestnicy zobowiązani są korzystać,
- sale szkoleniowe są regularnie wietrzone,
- powierzchnie dotykowe (m.in. krzesła, klamki, włączniki świateł) są dezynfekowane przed każdym Szkoleniem,
- w czasie Szkoleń wymagających użycia sprzętu treningowego (np. misek, zabawek, pachołków), uczestnicy otrzymują od Organizatora rękawiczki jednorazowe, a sprzęt treningowy jest dezynfekowany po każdym użyciu.
24.b Warunki uczestnictwa w Szkoleniu
- Warunkiem wzięcia udziału w Szkoleniu jest wypełnienie oświadczenia przygotowanego przez Organizatora (dalej: „Oświadczenie”), którego wzór Organizator udostępnia każdemu Uczestnikowi przed Szkoleniem
- Uczestnik, który odmówi wypełnienia Oświadczenia oraz Uczestnik, który nie może podpisać Oświadczenia z powodu tego, że: w okresie ostatnich 14 dni przebywał za granicą Polski; w okresie ostatnich 14 dni miał świadomy kontakt z osobą, która przebywała za granicą Polski lub osobą, u której potwierdzono zakażenie wirusem SARS CoV-2 lub osobą objętą kwarantanną lub nadzorem epidemiologicznym na podstawie art. 34 ust. 2 ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi; występują u niego lub u jego domownika objawy zakażenia wirusem SARS CoV-2 (tj. gorączka, kaszel, uczucie duszności, bóle mięśni), – nie będzie mógł wziąć udziału w Szkoleniu.
- W przypadku stwierdzenia u Uczestnika wyraźnych oznak mogących wskazywać na zakażenie COVID-19 (np. uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu), Uczestnik nie będzie mógł wziąć udziału w Szkoleniu.
24.c Obowiązki Uczestnika Szkolenia
Każdy Uczestnik zobowiązany jest do:
- ograniczenia do minimum bezpośredniego kontaktu z innymi Uczestnikami oraz trenerem prowadzącym szkolenie, w tym w szczególności unikania podawania ręki na przywitanie lub pożegnanie,
- zachowania bezpiecznej odległości (co najmniej 1,5 m) od innych Uczestników oraz trenera prowadzącego zajęcia,
- używania płynu do dezynfekcji rąk zawsze gdy wchodzi do obiektu, w którym odbywa się Szkolenie,
- korzystania z rękawiczek jednorazowych zapewnianych przez Organizatora w czasie zajęć praktycznych wymagających korzystania ze sprzętu szkoleniowego (np. misek, zabawek, pachołków),
- zakrywania nosa i ust gdy przebywa w sali szkoleniowej, w której odbywa się szkolenie,
- zakrywania nosa i ust podczas kaszlu oraz kichania,
- poinformowania Organizatora o złym samopoczuciu lub występowaniu objawów COVID-19 (tj. duszności i problemy z oddychaniem, kaszel lub gorączkę).
- Niniejszy Regulamin dostępny jest do wglądu na stronie internetowej www.zuzik.pl/regulamini wchodzi w życie z dniem zamieszczenia go na tej stronie.
- Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Szkoleniu rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego.
- Szkolenia mają charakter zamknięty i nie stanowią imprez masowych w rozumieniu ustawy z dnia 23 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2171).
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Szkolenia.
- Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia poczynione przez nich bądź przez ich zwierzęta w miejscu odbywania się Szkolenia.
- Organizator ma prawo do zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w terminie 7 dni od dnia ich zamieszczenia na stronie internetowej www.zuzik.pl/regulamin
Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystywania zdjęć oraz filmów wykonanych podczas szkolenia do celów własnych.
Odpowiedzialność
Organizator oświadcza, że treści przekazane przez niego w trakcie szkolenia mają charakter wyłącznie edukacyjny. Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody powstałe u Uczestników lub osób trzecich, w związku lub na skutek niewłaściwego zabezpieczenia psa przez właściciela. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez innych uczestników szkolenia.
- Regulamin sklepu
1.Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem sklepu internetowego Zuzik, dostępnego pod adresem https://zuzik.pl/, prowadzonego przez Piotra Awenckiego prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Centrum Edukacji Kynologicznej Zuzik, ul Przytyk 7/33, 01-962 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP 1180788957, REGON 142076088, zwaną dalej Sprzedawcą.
- Niniejszy Regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
- Kontakt ze sprzedawcą odbywa się poprzez:
- adres mailowy: dogtrainer@zuzik.pl;
- numer telefonu: +48 509 367 997.
- Definicje
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod Centrum Edukacji Kynologicznej Zuzik, ul Przytyk 7/33, 01-962 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP 1180788957, REGON 142076088.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarzą, gdy z treści tej umowy wynika, że posiada ona dla tego podmiotu charakter zawodowy, wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej oraz o Krajowym Rejestrze Sądowym.
- Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego, jak również Klient będący osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://zuzik.pl/.
- Umowa sprzedaży – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt – dostępna w Sklepie rzecz fizyczna lub usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Zaproszenie prezentowe – bon towarowy uprawniający jego posiadacza do bezgotówkowego nabycia określonych Produktów w Sklepie w oznaczonym terminie. Zaproszenie może obejmować konkretną usługę (Szkolenie) lub kwotę do wykorzystania.
- Zasady korzystania ze Sklepu i składania Zamówienia
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu;
- przeglądarką internetową typu Firefox w wersji 28.0 lub nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Safari w wersji 1.1. lub nowszej;
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
- włączona obsługa plików Cookies oraz Javascript.
- W celu złożenia Zamówienia Klient powinien:
- wybrać Produkty będące przedmiotem Zamówienia,
- wypełnić Formularz zamówienia podając dane niezbędne do realizacji Zamówienia, w szczególności: imię i nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu,
- wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym przez Sprzedawcę terminie.
- Ceny i metody płatności
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Na końcową kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za wszystkie Produkty dodane przez Klienta do Koszyka oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o których to kosztach Klient jest informowany na stronach Sklepu, w trakcie składana zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli o związaniu się Umową Sprzedaży..
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność przelewem na konto Sprzedawcy, o numerze rachunku 61 1140 2004 0000 3402 7937 9245
- Płatności elektroniczne,
- Płatność kartą płatniczą.
- Wykonanie umowy sprzedaży i sposób dostawy
- Sprzedawca, w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie, nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z ust. 2 pkt 2 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Klient obowiązany jest do dokonania płatności za złożone Zamówienie w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- Produkty będące usługami będą realizowane we wskazanym przez Sprzedawcę miejscu i czasie. Ich szczegóły określone są na stronie internetowej Sklepu, a warunki realizacji opisane są w Regulaminie szkoleń dostępnym na stronie Sprzedawcy (https://zuzik.pl/regulamin). Klient dokonujący zakupu produktu będącego usługą, w chwili złożenia oświadczenia woli o związaniu się Umową Sprzedaży usługi jednocześnie oświadcza, iż zapoznał się z treścią tego Regulaminu oraz akceptuje jego postanowienia i zawarte w nim warunki.
- Dostawa Produktów jest ograniczona do terytorium Polski oraz jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Produktów:
- odbiór własny we wskazanym przez Sprzedawcę czasie pod adresem ul Żeromskiego 4b Warszawa. Sprzedawca poinformuje Klienta o gotowości Produktu do odbioru poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta;
- za pośrednictwem firmy kurierskiej. Sprzedawca na stronie internetowej Sklepu w opisie Produktu informuje Klienta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę Produktu
- Zasady korzystania z Zaproszeń prezentowych:
- Zaproszenie prezentowe można wykorzystać wyłącznie jednorazowo;
- Zaproszenie prezentowe nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę;
- Zaproszenie prezentowe jest ważne przez okres 4 miesięcy od dnia jego zakupu;
- W przypadku utraty lub zniszczenia Zaproszenia prezentowego z jakiejkolwiek przyczyny, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności ani nie rekompensuje straty spowodowanej zaistniałą sytuacją;
- Zaproszenie prezentowe upoważniają do skorzystania z zakupów zgodnie z obowiązującym cennikiem i wartością posiadanego Zaproszenia prezentowego.
- Prawo odstąpienia od Umowy
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy poprzez przesłanie sformułowanego samodzielnie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy: wymarzonypies@gmail.com.
- 14-dniowy termin na złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Produktu będącego rzeczą fizyczną lub w przypadku Produktów będącymi usługami, od dnia zawarcia Umowy sprzedaży.
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy,
- w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
- o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument powinien odesłać Produkt będący rzeczą fizyczną na adres wskazany przez Sprzedawcę nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy, aby Termin został zachowany.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
- Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Reklamacje
- Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi Produkt będący rzeczą wolną od wad.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres e-mailowy Sprzedawcy: wymarzonypies@gmail.com.
- W reklamacji Klient zobowiązany jest zawrzeć: opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres wskazany przez Sprzedawcę.
- Postanowienia regulaminu dotyczące rękojmi a zamieszczone w ust. 7 pkt 1-6 powyżej obowiązują wyłącznie wobec Klientów będących Konsumentami. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
- Odstąpienie od umowy zawartej na produkt w postaci szkolenia on-line, istnieje jedynie w przypadku zgłoszenia takiej chęci przed uzyskaniem dostępu do materiałów wideo. W wyniku przystąpienia do kursu on-line oraz uzyskania dostępu do materiałów, nie istnieje możliwość odstąpienia od umowy oraz zwrotu przekazanych środków na ich rzecz w Zuzik.pl o którym mowa w treści ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r oraz artykułu nr 38 wspomnianej ustawy.
- Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
- zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
- złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca. Kontakt z administratorem jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres: wymarzonypies@gmail.com.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Administrator przetwarza dane osobowe Klienta w celu realizacji kontaktu (art. 6 ust. 1 lit f RODO) oraz zawarcia i realizacji Umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit b RODO).
- Odbiorcami danych Uczestnika mogą być:
- podmioty świadczące usługi księgowe,
- podmiotowi obsługujący powyższe płatności w Sklepie internetowym w przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy
- Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji kontaktu oraz przez czas niezbędny do realizacji Umowy sprzedaży, a po jego zakończeniu przez okres wymagany przepisami prawa (przedawnienie roszczeń). Uczestnik ma prawo do wniesieniu sprzeciwu wobec przetwarzania opartego o art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
- Klient ma prawo do żądania od administratora uzyskania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Uczestnika ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie ich uniemożliwi Sprzedawcy zawarcie kontaktu lub realizację Umowy Sprzedaży.
- Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Polityka prywatności
Administratorem Twoich danych osobowych jest Centrum Edukacji Kynologicznej Zuzik. Kontakt z administratorem: dogtrainer@zuzik.pl. Administrator przetwarza Twoje dane osobowe w celu realizacji kontaktu (art. 6 ust. 1 lit f RODO) oraz zawarcia i realizacji szkolenia (art. 6 ust. 1 lit b RODO). Odbiorcami Twoich danych mogą być podmioty świadczące usługi księgowe. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji kontaktu, a w zakresie w jakim dotyczą szkolenia, przez czas niezbędny do jego realizacji, a po jego zakończeniu przez okres wymagany przepisami prawa (przedawnienie roszczeń). Masz prawo do wniesieniu sprzeciwu wobec przetwarzania opartego o art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Masz prawo do żądania od administratora uzyskania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, a niepodanie ich uniemożliwi zawarcie kontaktu lub realizację szkolenia.